Wednesday, September 28, 2011

Siti Nurhaliza Tampar Aku !!!


Blajar kat kolej memang best, lagi2 time kuliah.. 1st time ar campur ngan budak2 semenanjung.. so utk memudahkan komunikasi antara aku ngan member2 sekuliah aku, aku kne lah bercakap ala2 org kat kL cakap kan.. 

 oh lupa nak mention, aku ni orang sabah, so slang aku memang pakat(pekat) klu bercakap... ikuti kisah perbualan aku mase nak pinjam pemadam ngan Cik Siti Nurhaliza




Aku :Siti,nak "RUBBER".
Siti :Apa nak "RABA".
Oleh kerana Siti salah faham maka aku pun dilempang.
Korang pikir le ape yang die pikir.

KO gilak kah, bagus2 sudah aku control cakapanku, masih lagi bah ndak di paham... hahahhahahah

1 comment:

  1. lol.........lucu saitoo..adessss
    hahaha.
    mo tnya bha sama kaw..btul2 jg kaitoo siti nurhaliza??

    ReplyDelete

IKLAN UNTUK ANDA