Sunday, March 20, 2011

Teruknya Perangai Lelaki memukul Wanita!!!!

Arghhh... apa lah nak jadi ngan budak ni, ble plak pukul2 pompuan cam tu. Ntah lah, dengar dari perbualan video, mcm lelaki (lelaki ker??) tak puas hati jer ngan pompuan yang lawa ni, pastu kna penampau bapokz, mgkin pompuan tu ada report something ngan cikgu dorg kot. Tu lah c jejaka sotong ni tak puas hati..

Geram gak tngok lelaki tu, ble plak buat cam tu ngan anak orang.. kalau lah adik korang atau kakak korang yang kne wat cam tu??? ape perasaan korang??? aku cari lelaki ni sampai lobang cacing!!!  kalau korang tngok komen2 kat youtube, makkk aiii, semua sakit hati ngan lelaki tu. Siap bagi nasihat agi supaya buat report ngan polis..

ni lah komen2 dari youtubers:-


  • kurang ajar betul...nasib baik perepuan tu sabar jak..kalau aku wallahualam...aku terajang dia sampai dia jadi jantan sejati balik!!!!!!!
  • babi nye pondan..sini ah weyy gaduh ngan aku!! pukimak dye x makan sayur! bodo pukul pompuan. kesian sial aku tgk pompuan tu..bodoh nye sotong.kalau ada telor sini la gampang pantek tol
  • aku tgk dia jln macam wt catwalk jer...
    pondan2....
    x mengaku aku lau ade adik laki pondan mcm tu..
    ptuuiihhh!!!
    pe pon....sabar...
    jgn mara aaaa...
  • Dgn Pompan Leh Tunjuk Kuat, Cube Dgn laki2!!! Nampak kat luar Mesti kelam kabut nye.... Jln dah mcm Mat kepit2 ada hati pukul pompam lak tu....
  • mcm haram jadahnye jantan sotong!!
  • mcm haram jadahnye jantan sotong!!
  • banjingan tengek...brani sama pompuan...kalau aku jumpa pondan itu aku belasah dia
  • bodo nye pondan

1 comment:

  1. knp la pompuan tu x melawan jer ngan si sotong busuk tu,,,,,,1 ag yg aq bingit giler tu yg merakam nie,,,uper2nyer pompuan gak,,,mmg x der aty perut la,,,,,,

    ReplyDelete

IKLAN UNTUK ANDA