Monday, July 11, 2011

Salah Siapa?? Cikgu ni ker atau Murid ni ???


Ni cete sorang mamat, (mamat mulut longkang kot) tak puas hati ngan bekas cikgunya... kirenyer cikgu dia ni ala cikgu ganas2 lah knon, cikgu jenis yang tak ble terima anak murid yang dah buat taik sket, trus slame-lamenyer di cop TAIK masyarakat!!! ikuti kisahnya yang menyayat hati ni knon:-

korang masa sek dulu mesti ada saat berbulu korang ngan cikgu.. x kisah la korang geram sebab aper... whahaha

nih citer aku... aku dulu batch 1st SPM terbukak... n pakcik aku keje kat MOE bg tau aku leh pilih subject... tapi PK n pengetua sek aku x nak susah2... x nak pening2 pala... x nak bg aku tukar paper.. alasan dieorg x leh tukar... biler aku bising2 kata SPM terbukak.. dieorg kata kene susun jadual lain.. susah.. aku gi PPD... PPD bg aku ambik... last PK ngan geramnye... "ko gatal nak ambikkan.. ko tanggung sendiri aper semua"

bende tu berlaku sebab aku nak drop bio.. x minat pun... aku drop tu n ambik account n geografi as ganti.. n hasil dari tu.. sek tu x der cikgu Geo tuk SPM... account ada la...

so berlarutan kes nih sampai aku nak SPM... ada 1 cikgu nih mulut mcm sial... bagus gak bdk2 sek aku conteng dlm tandas tulis "**** pompuan sial n pelacur".. kecoh ooo 1 sek... siap waktu perhimpunan cikgu tu buat pengumuman... "saper x puas hati ngan saya.. angkat tgn"... n hasil die.. hampir 1 sek angkat tgn... hahahah

nih kes die ngan aku... 1 ari tu aku gi bilik guru nak jumpa cikgu Geo PMR aku... yer la.. dah x der cikgu Geo SPM... ngan Miss Zaleha gak le aku nak bermanja... hahahahha... n jadikan citer... pmpuan sundal tu ada kat situ.. aku duk bincang ngan cikgu Geo aku... betina tu mengumpat kuat2 kat depan...

"Aku x tau la... org suruh ambik bio elok2.. gatal nak ambik gak acct n Geo... nih Geo belajar sendiri... aku x pernah nampak pun die study Geo... duk main2 lg ada la"... aku n cikgu aku memang dgr jelas abis... cian cikgu aku... die tunduk je... aku? kalo leh gi sepak... memang nak sepak je... ahhaha



n 1 lg kes melibatkan sundal tu... masa tu Mid term... soklan sejarah... semua jawapan dlm tu semua betul... nak jawab mcm ne.. aku gi bilik guru... sekali cikgu aku tu tgh lepak ngan sundal tu... aku tanya cikgu sejarah aku.. "cikgu... soklan nih mana ada jawapan.. semua betul"... tapi betina tu yg balas... "awak ingat cikgu awak nih bodo ke? ada jawapan dlm tu... awak tu yg bodo!"... aku mcm nak sepak je dah... then cikgu sejarah aku jawab... "emm betul la semua jawapan betul.. x per awak tlg bg tau nih markah bonus..." 

puas hati gle aku tgk muka betina tu malu... tapi ada lg bakal memalukan die... kan die duk kata aku bakal fail Geo... sebab belajar sendiri... mau x... kalo aku fail.. 100% fail ooo... sampai pengetua mintak aku tlg lulus je.. jgn fail.. hahahha

so ari keluar result SPM aku lalu dpn bilik guru.. dgr le betina tu bersuara.. aku nak tgk result bdk tu... geo die mesti lingkup.. buat malu sek je... biler aku masuk bilik PK... PK aku senyum... GEO aku A1 aka 100% A1 la.. hahahha... cikgu Geo aku masuk sekali ngan aku... punya seronok la die...

die lari keluar ngan aku... kebetulan masa tu pmpuan sundal lalu dpn bilik PK... cikgu geo aku jerit kuat2... "kan saya dah kata Geo senang... x der cikgu pun leh dpt A1"... hahaha... muka sundal tu? x yah cakap la malu..

n lepas sek... last aku jumpa die masa mak aku niaga... kebetulan masa mak aku niaga tu aku gi lepak jap pakai uniform keje aku... lg la sundal tu tunduk malu... puas hati aku....

whahahha 

No comments:

Post a Comment

IKLAN UNTUK ANDA