Wednesday, April 13, 2011

YA AMPUN !!! Meleleh Air Mata Den tngok dan dengar MENDE ni !!


aku tak menyangka
begini akhirnya
cerita indah kita
bersama...
sukar untuk percaya
tergamaknya aku menghembus kata itu padamu
namun engkau tahu...
semua itu bukanlah untukku
sejujurnya...
aku tahu apa berlaku
di belakangku...
selama ini kupejamkan mata
tapi sampai bila....
aku tak membisu untukmu
namun engkau tahu...
aku tetap menyayangi mu
selamanya...
namun engkau tahu..
aku tetap menyayangi mu..
selamanya...
Labels: 


Wahhh... best giler lagu ni... kalau terkenangkan awek korang yang curang, mesti meleleh air mata mendengau lagu ni.. Dari bait-bait lagu ni, mgkin MB rasa awek dia ni curang, pastu lelaki ni sabau jer ler sebab dia memang sayang giler ngan awek dia. kalau korang dengar lagu ni, bagi lah komen. Sedap giler lagu ni!! tapi heran, tak pernah dengau lagu ni kat corong2 radio di malaysia... Kat brunei FM ada!!! mengapa kalau lagu indonesia belambak lambak kat radio malaysia ni, tapi artis sendiri??? 

p/s sebenarnya lagu indonesia pun best gak... huahauhauahuahua.... tapi lagu ni pun best gak... 

1 comment:

  1. eeee..... c shamm jiwang..... nda pa, layanzzz... btw, lagu ni best... aq first tym dangar.... hihihihihi.... ;p

    ReplyDelete

IKLAN UNTUK ANDA