Friday, December 16, 2011

Isteri Jual Suami Di Internet


Seorang wanita berasal dari Utah, Amerika Syarikat (AS), menjual suaminya di laman Craiglist. Hal ini dia lakukan kerana sang suami terlalu lama bermain game. 

Alyse Baddley dari Logan, Utah, AS, ini mengatakan, kerana suaminya, Kyle, menghabiskan banyak waktunya untuk bermain game ‘Call of Duty: Modern Warfare,’ ia pun memutuskan menjual suaminya di laman tersebut.

“Saya jarang melihatnya. Jadi suatu hari saya berkata pada suami saya akan menjualnya di Craiglist dan ibu mertua saya menyuruh saya melakukannya,” papar Alyse.

Alyse mengaku menerima beberapa respon dalam beberapa jam setelah menjualnya dengan ‘Satu suami untuk penawar tertinggi' di Craiglist.

"Kami tak menyangka akan mendapat respon begitu banyak. Seseorang bahkan mengajak bertukar dengan beg tangan biru Skittles," katanya.

Kyle yang mengaku telah menamatkan game itu dalam beberapa hari mengatakan menikmati membaca respon-respon yang muncul.

"Saya mencintai istri saya. Ini benar-benar lucu," katanya.

No comments:

Post a Comment

IKLAN UNTUK ANDA